what they did

Saturday, January 9, 2016

IKEA Bookshelf Part 2


Sambungan kisah kaki rak buku aku yang salah pasang tu. Nak bukak semula rak ni, kena cari hammer kuku kambing tu. Tapi aku takde plak hammer tu. Pasang aritu aku pakai lesung batu je. Kehkeh. 

So, aku terpaksalah meminjam dari tuan punya hammer. Tuan punya hammer nak tolong aku bukak semula rak tu dan re-assemble. Tak yakin dengan aku katanya. Setelah penat aku memujuk dan meyakinkan tuan punya hammer, berjaya jugaklah aku pinjam dari beliau. Itu pun sebab tuan punya hammer ade hal, dan tak boleh tolong aku. 

So, sampai rumah, aku dengan pantas berusaha untuk demolish rak aku tu. Last-last, aku kena bukak semua semula. Sebab ade part lain yang salah pasang. Alahai. Saje je nak bagi aku berpeluh-peluh dia malam yang dingin ni. 


Maka, inilah hasilnya. Senyum sampai pipi la aku bagitau tuan punya hammer yang aku still boleh pasang sendiri tanpa bantuan tenaga orang lain. الحمدلله. 

Kbai. 



1 comment:

  1. Sorry ili. Aku gelak berdekah kot tengok gambar rak salah pasang ko tu. Tak tau la nape mudah terhibur sangat. Hahaha

    ReplyDelete

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...