what they did

Friday, January 8, 2016

IKEA Bookshelf



LAVIA, IKEA 
RM59 + RM15 (upah PS)

Salah satu sebab kenapa aku mula jatuh cinta dengan perabot IKEA especially yang kayu ialah ade fefeeling main pasang-pasang mainan masa kecik-kecik  dulu. 

Mengimbau kenangan sangat tau. Haha. 

Lepas tu, takde la susah sangat pun assemble barang ikea ni. Based on pengalaman setakat dua ketul rak yang aku pernah beli la. Haha. 

Setakat ni aku suka guna khidmat personal shopper je sebab aku tak perlu nak bersesak kat IKEA tu. Nanti aku share personal shopper yang aku guna. Lagipun, aku tak pandai nak beli kat IKEA tu. Selalu gi IKEA cuci mata, lepas tu makan meatball, balik. Hahaha. 

So kalau guna personal shopper ni, jimat masa kita one thing, then aku tak perlu rasa darat sangat sebab tatau cara nak beli barang IKEA. Kahkahkah. Order je, then gi amek kat PS. 

So, ni gambar assembly rak buku aku. Kengkonon azam baru nak baca #1book1month so kenalah ada rak buku. Bajet buku banyak. Kbai. 


Dalam dunia ni, memang selalu jadi macam ni. Hmm. 

Patah semangat aku. Terus aku letak tepi dinding, kemas-kemas, buat keje sekolah. Lagi berbaloi dari penat-penat pasang, kejap lagi salah pasang. Ironic tau!

Pstt: Ni PS yang aku selalu guna. Akak kawan aku. Area Nilai dan sewaktunya dan Kota Bharu. Ika: 0193363256
www.facebook.com/dekoikea



1 comment:

  1. pandainye akak psg rak sendiri.kagum!

    ReplyDelete

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...