what they did

Wednesday, January 27, 2016

Oh iPhone


Aku terbaca review OhMedia pasal smartphone terbaik setakat tahun 2015 pada pandangan depa which is Samsung Note 5.

For them Note 5 is winning sebab features dia yang pelbagai dan up to date dengan teknologi terkini dan kehendak pengguna. Sesuai untuk mereka yang produktif. 

And phone paling loser, iPhone 6s Plus. Haha. Sebab harap size je besar, tapi tak takde improvement yang berbaloi pun la senang kata. 

As an iPhone user, currently 5s, aku personally suka iPhone sebab UI dia yang simple dan sebab design phone dia yang cun. Design dia yang petak tu, menggugat iman aku. Sebab dua reason tu je. 

Aku tak minat design baru iPhone sekarang ni, sebab da tak petak. Haha. So, jangan tag aku sebagai iFag semata-mata sebab aku pakai iPhone. Bukan  aku gila iPhone sampai aku buta nak tengok kelemahan iPhone. 

Saje je aku nak tulis pasal ni sebab ramai member aku yang salah faham ingatkan aku ni iFag semata-mata sebab aku guna iPhone. Please. Bukan semua iPhone user is an iFag. Sekian.

No comments:

Post a Comment

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...