what they did

Thursday, August 25, 2016

Berangan

Lepas baca komen Nurul kat fb yg dia tak suka nak jemput ramai orang gi majlis dia, lalu aku pun sedar aku ngan dia ade perangai yg sepesen. Kah.

Terus aku mencongak-congak, klu majlis aku yg entah bila tu nanti, sape je yg wajib aku jemput. 

1) Member sekolah rendah wajiblah. Sebab sekampung. Haha. 

2) Member sekolah menengah. Sape eh? Yg wajib kena datang, Jojo, Mai, Nad, Pija. Dak kelas Ehsan. Pastu member satu dorm. Ah. Sebenarnya semua dak pompuan wajib datang. Dak laki tak payah pun takpe. Sebab depa tak kenal pun aku. Haha. 

3) Member matrik. Boloq, Ima, Tihah, Ceh Ah, Yana, Kema, Atie, Ijah, Yan, Huda. 

4) Member hiking. Farah, Ain, Kama, Ayien. Aishah. Ecot. Syidawani. 

5) Member Sony. Nurul, Mija, Zie. 

6) Member Asiah. Wana, Dodot, Quya, Aini, Carem, Fateh, Maziah, Diana. 

7) Member Manu. Mira, Shue, Syud, Ijat. 

8) Semua dak manu pompuan. Haha. 

9) Pijo ngan Izat Sufi. Camne boleh lupa depa ni. Haha. 

Ok. Macam ramai pulak. Nanti kena tapis lagi ni. 

Apentah motif aku buat post ni. Kbai. Haha. 

2 comments:

  1. Aku masuk dalam list :D
    Tak sabar nak pegi majlis ko.hihi

    ReplyDelete
  2. Eh. Igtkn ko takde blog. Mujur ko tinggal jejak. Hehe. Nak stalk nt.

    ReplyDelete

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...