what they did

Wednesday, November 16, 2016

Random lagi

Salam'alaik

Aku tengah curi-curi menaip di office ni. Bosan dengan preparation ASME audit. Padahal aku tak tahu apa yang aku dah buat untuk audit, tapi aku terasa macam aku dah buat banyak. Kah! Contohnya, aku masih perlu buat PV Elite Validation, aku masih outstanding checklist dan yang paling penting, ASME code tu aku belum khatam lagi. Tapi entah kenapa aku rasa aku dah buat macam-macam. Dasar!

Jadi, sekarang aku kengkonon nak release la stress kejap. Kehkeh.

Sekarang dah susah nak update post kat sini sebab dah takde apps blogger kat apple store. Hari tu yang aku bising-bising apps asyik crash tu, rupanya sebab dah takde update dah untuk blogger apps. Aku try uninstall, lepas tu search semula kat apple store, takde dah. I is sad. Mungkin nasib blog bakal menjadi seperti friendster satu masa dulu, hilang luput ditelan zaman. Tapi mujur wordpress still okay. Boleh la lagi aku membebel kat situ.

Another thing yang mengejutkan aku, blog Nurul dah private semula. Alahai sedih. I missed the old time where I could read all the writings of my friends. Ramai kawan-kawan aku yang berbakat menulis. Yang aku suka membaca tulisan mereka. Tapi mereka dah tak update dah. I is sad.

ok, tu je nak bebel. Babai. Nak sambung keje. Yeke...

No comments:

Post a Comment

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...