what they did

Monday, December 26, 2016

Kisah Sedikit Seram Pagi Isnin

Salam'alaik

Bukan nak sambung cerita perjalanan overland aku hari tu. Cuma nak berceloteh pasal kisah seram yang terjadi pada aku pagi ni. Eh, tetibe.

Aku masuk opis arini. Kengkonon nak siapkan calculation untuk ASME audit nanti. Kengkononlah. Tetibe aku ade kat sini kan. Cis.

Tengah kengkonon buat keje tu, rasa penat, stop lah kejap baca blog nurul. Baru macam confuse apa yang dia nak cerita dengan kisah kopi pagi dia tu, tetibe burr aku dengar bunyi dari belakang aku. Terkedu kejap. Aku sorang je kot dalam opis ni. Kenapa ada bunyi? Dengan cuak cuak berani, aku toleh jugak la belakang.

Woah!

Aircond tengah memuntahkan airnya yang datang dari mana aku pun tak tau. Harey! Penat aku cuak. Lalu aku cecepat lari ke suis untuk matikan suis dan cari cebok nak tadah air. 

Lalu aku duduk kembali menaip tulisan ini.

Tamat.

No comments:

Post a Comment

what do you think?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...